czwartek, 07 czerwiec 2018 20:51

Wycieczka do Wałbrzycha i Kłodzka

„Piękna nasza Polska cała…”

Dnia 5 czerwca wybraliśmy się z na dwudniową wycieczkę. Pogoda jak na zamówienie od samego rana (6:00).

Jechaliśmy trochę długo, ale po dotarciu do Książa, zapomnieliśmy o trudach podróży. Nasz fotoreportaż mówi sam za siebie. Zamek przecudny. Buźki uśmiechnięte. Zwiedzanie zaliczone. Jedziemy dalej. Złoty Stok, a więc bawiliśmy się w poszukiwaczy złota. Super zabawa! Wracamy do domu z niezłym majątkiem J. Po podziemnych korytarzach podróżowaliśmy prawie „złotym pociągiem”. I z dreszczykiem bo było ciemno, ale było wesoło, ponieważ przewodnik miał niezwykłe poczucie humoru. Potem oddaliśmy się sztuce wytwarzania papieru. Ciekawa sprawa! Chwile grozy przeżyliśmy, gdy oddano na w ręce kata, który chciał skrócić nas o głowy oraz kazał nam siedzieć na fotelu z ostrymi wypustkami. W chacie kata, mimo horroru i strachu było bajecznie.

Nocleg w Międzygórzu w zabytkowym domu wypoczynkowym „Gigant”. Nastrojowa kolacja przy ognisku. Pyszne kiełbaski przez nas upieczone i zjedzone. W drugim dniu po śniadanku udaliśmy się na spacer w kierunku wodospadu „Wilczki”.

Następnie kierunek Kłodzko. Zostaliśmy odkrywcami w Parku Miniatur Minieuroland. Była to fascynująca podróż i poznawanie najciekawszych budowli z całego świata. Zachwyciła nas wieża Eiffla, Big Ben, Statua Wolności… Te miniatury były wkomponowane w najpiękniejsze kwiaty, drzewa, trawy sprowadzone z Polski, Belgii i Holandii. Do tego plac zabaw, gra terenowa i zajęcia z ogrodnictwa. Wspaniała atrakcja. Polecamy wszystkim!